شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارگردان «مسافری از گانورا»: اکران آنلاین چرخه مالی را بالا می‌برد | امیدوارم «مسافری از گانورا ۲» را پر قدرت‌تر بسازم

  • کد خبر: ۲۳۳۱۳۲
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کارگردان «مسافری از گانورا»: اکران آنلاین چرخه مالی را بالا می‌برد | امیدوارم «مسافری از گانورا ۲» را پر قدرت‌تر بسازم
کارگردان انیمیشن «مسافری از گانورا» گفت: به نظر من اکران آنلاین به دیده شدن اثر کمک می‌کند و با افزایش مخاطبان، چرخه مالی نیز بالا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، «مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر می‌کند. این فیلم، محصول مرکز انیمیشن سوره است که توسط پخش بهمن سبز در دی‌ماه ۱۴۰۲ اکران سینمایی شد و در مدت ۳ ماه توانست با جذب بیش از ۴۲۰ هزار مخاطب به فروش ۱۴ میلیارد تومانی دست یابد. حال اکران آنلاین این فیلم از امروز، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، آغاز شده است. به همین بهانه با کارگردان فیلم «مسافری از گانورا» گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

اکران آنلاین به دیده شدن اثر کمک می‌کند

احمد علمدار درباره اکران آنلاین فیلم «مسافری از گانورا» اظهار کرد: اکران آنلاین می‌تواند به دیده شدن اثر کمک بسیاری کند و با افزایش مخاطبان، چرخه مالی نیز بالا می‎‌رود.  

کارگردان فیلم «مسافری از گانورا»: اکران آنلاین می‌تواند کمک بسیاری به برندینگ اثر ما کند

وی بیان کرد: زمانی که فیلم بر روی پرده است جمعیت محدودتری برای دیدن فیلم به سینما می‌آیند، اما اکران آنلاین می‌تواند باعث شود همه اقشار جامعه فیلم را ببینند.

«مسافری از گانورا ۲» را می‌سازم

 کارگردان فیلم «مسافری از گانورا» با اعلام ساخت قسمت دوم این انیمیشن خاطر نشان کرد: در زمان اکران، ما دومین فیلم پرفروش در گیشه سینما بودیم که با برداشتن فیلم از گیشه ضربه بدی به ما زده شد. اکران آنلاین می‌تواند از نظر اقتصادی برای ما خوب باشد و امیدواریم باز خورد خوبی دریافت کنیم. اکنون قصد دارم  قسمت دوم فیلم «مسافری از گانورا» را بسازم. امیدوارم بتوانم «مسافری از گانورا ۲» را بهتر و پر قدرت‌تر بسازم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->